Grįžimas dirbti į biurą – penki patarimai

Grįžimas dirbti į biurą – penki patarimai

Jei nuotoliniu arba hibdriniu būdu dirbote ganėtinai ilgą laiką, o dabar planuojate grįžti prie įprastinio darbo biure – Jums vertėtų pagalvoti apie kelis labai svarbius dalykus, tokius, kaip atnaujintos ir kūrybiškos darbo erdvės sukūrimą. Štai keli patarimai, kurie padės palengvinti grįžimo į biurą procesus.

1. Biuro veiklų kalendoriuje rezervuokite laiką socialiniams užsiėmimams

Pavyzdžiui, kalendoriuje įrašytas aktyvus socialinis užsiėmimas – dalykas, kurio lauks darbuotojai. Tai ne tik pertraukėlė nuo įprastų dienos darbų, bet ir puiki proga atsipalaiduoti, socializuotis su kolegomis ir sustiprinti darbo komandos tarpusavio ryšius. Socialinio užsiėmimo įrašymas į biuro veiklos kalendorių - šį procesą paverčia narūralia darbo savaitės veiklų dalimi.
 

2. Biurą atnaujinkite naudodami darbo aplinkos ateitį įkūnijančius baldus ir priedus

Grįžimas į biurą po ilgo laiko tarpo – iššūkis. Darbo iš namų laikotarpyje, tiek pačios darbo erdvės, tiek darbuotojų poreikiai pasikeitė. Susiformavo poreikis turėti daugiau susitikimų kabinetų, didesnį laukiamąjį ar priimamajį bei jaukesnes poilsio zonas. Jei biure nėra pakankamai vietos naujų patalpų įrengimui, verta naudoti tokius sprendimus, kaip pastatomos biuro pertvaros, foteliai, sofos, maži stalai ir pan.

 

3. Biuro lankstumas ir universalumas

Grįžus dirbti į biurą, darbuotojai praras laiko planavimo lankstumą, kurį turėjo dirbadami iš namų. Būtent dėl šios priežasties, verta darbuotojams pasiūlyti lankstaus darbo grafiko opciją, net ir dirbant biure. Tokiu būdu nesusiformuos kultūrinis šokas ir darbuotojams bus lengviau pereiti nuo darbo iš namų prie hibridinio darbo būdo ir darbo biure. Pavyzdžiui, nustatykite du laiko langus ir leiskite darbuotojams pasirinkti kada atvykti ir kada išvykti iš biuro: 07:00 - 09:00 ryte ir 16:00 - 18:00 po pietų.
 

4. Nuolatos vertinkite darbo aplinką

Stebėkite bei sekite darbo erdvės ir aplinkos pulsą. Darbuotojams siųskite apklausas, taip galėsite susidaryti maksimaliai aiškų esamos situacijos paveikslą, žinosite ar darbo aplinka atitinka individualius darbuotojų poreikius, iš anksto suprasite, ką vertėtų keisti. Svarbu viskas – nuo biuro baldų iki darbutojų saugumą bei karjeros augimo galimybes formuojančių mokymų.
 

5. Socialiniai kodai ir bendravimas

Sukurkite aiškią bendravimo ir socialinių kodų sistemą. Nuo nurodymų, kaip turi vykti ‘netrikdomas’ darbas iki aprašymo, kaip turi būti organizuojami susirinkimai ir posėdžiai. Struktūros aprašymas ir veiklos gidas ne tik leis palaikyti bendrą tvarką, bet ir kurs jaukią ir saugią darbo aplinką biure.

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo politika.