Pardavimo sąlygos

AJ Produktai pardavimo sąlygos ir informacija

Kainos ir apmokėjimas

Mūsų kainos nurodytos Eurais neįskaičiavus PVM.



Sąskaita faktūra

Pirkdami kaip įmonė, bet kurio mūsų pardavimo kanalu, gausite išankstinio mokėjimo sąskaitą. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus apmokėjimą. Klientai turintys galiojančias pirkimo-pardavimo sutartis, moka sutartyje nustatytomis salygomis. Sąskaita faktūra siunčiama/atiduodama kartu su prekėmis. Kadangi mes rūpinamės aplinka, sąskaitą faktūrą pageidautume siųsti PDF formatu Jūsų el. pašto adresu. Užsisakydami šią paslaugą užregistruokite savo el. pašto adresą, kuriuo norėtumėte gauti sąskaitas.



Pristatymo, papildomų paslaugų ir gabenimo mokesčiai


Svarbu: karantino laikotarpiu, prekių puslapiuose nurodomi pristatymo terminai gali neženkliai skirtis nuo realių. Norėdami sužinoti tikslų Jus dominančio produkto pristatymo terminą, susisiekite su pardavimų skyriumi telefonu 8 5 278 59 80 arba el. paštu info@ajproduktai.lt
Įprastas gaminių, kuriuos turime centriniame sandėlyje Švedijoje, pristatymo laikas į Lietuvos sandėlį Vilniuje yra apie 3–5 dienos nuo užsakymo gavimo ir patvirtinimo. Pristatymas vykdomas savaitės dienomis nuo 8.30 iki 16.00 val.; siuntos pristatomos tik fiziniais adresais, o ne į pašto dėžutes. Pristatymą vykdo siuntų tarnyba „UAB Schenker“. Mes taikome prekių pristatymo sąlygas „Incoterms 2010“; mūsų gabenimo sąlygos ir nuostatos – DAP (pristatymas į vietą).

Mes siūlome įvairias papildomas paslaugas, pvz., prekių įnešimą, laiko rezervavimą ir surinkimą ar montavimą. Šios paslaugos yra apmokestinamos papildomai.

Pristatymo kaina perkant internetu priklauso nuo bendros užsakymo sumos. Žemiau pateiktos pristatymo kainos Lietuvos teritorijoje:

Užsakymo suma be PVM | Pristatymo kaina

Užsakymas <= 99,99€ | 8,90€

Užsakymas 100,00-999,99€ | 9% nuo užsakymo sumos

Užsakymas >= 1000€ | Nemokamas pristatymas!



Kliūtys pristatymo metu, kylančios dėl kliento kaltės

Jei AJ Produktai negali pristatyti siuntos dėl kliūčių, kylančių dėl kliento, siunta grąžinama siuntų bendrovei, kuri susisiekia su Jumis ir susitaria dėl kito pristatymo laiko. Tokiu atveju taikomas kito pristatymo mokestis.

Gabenant padaryta žala ir neteisingas paskirstymas

Jei pristatymo metu pakuotė yra akivaizdžiai pažeista, apie tai reikia pranešti „UAB Schenker“ vairuotojui ir nurodyti važtaraštyje prieš patvirtinant gavimą. Tam, kad pretenzija siuntų bendrovei būtų tvarkoma tinkamai, turite išsaugoti visą pakuotę, etiketę su adresu, padėklą ar dėžę, kurioje buvo pristatytos pažeistos prekės.

Jei gaminys pažeistas gabenant, t. y. jam padaryta paslėpta žala, apie tai reikia nedelsiant informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių per 5 dienas nuo siuntos gavimo. Gavus pranešimą mums reikės pakuotei ir gaminiui padarytos žalos nuotraukų. Siekdami užtikrinti, kad Jūs, brangus kliente, gautumėte nepriekaištingą gaminį, naują gaminį mes pristatysime nemokamai. Apie ne tuo adresu pristatytą užsakymą reikia kuo greičiau informuoti mūsų Klientų aptarnavimo skyrių. Siunta bus skubiai ir nemokamai pristatyta tinkamu adresu.



Pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų

Kaip „AJ Produktai“ klientui Jums suteikiama 14 dienų pinigų grąžinimo garantija / teisė atsisakyti pirkinio per 14 dienų. Pinigų grąžinimo garantija ir teisė atsisakyti pirkinio netaikoma baldams, šviestuvams (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 94.00) pagal užsakymą pagamintiems gaminiams, specialiesiems užsakymams, pagal konkrečius matmenis pagamintiems gaminiams**, esamų standartinių baldų dalims ar didesniems užsakymams* negu įprasti mūsų gaminiai. Jūs turite teisę atidaryti pakuotę ir patikrinti prekes tiek, kiek reikia, kad įsitikintumėte, kad jos Jus tenkina. Jei norite atšaukti ir grąžinti pirkinį, jis turi būti pirminės būklės. Grąžinant prekę „AJ Produktai“ reikia grąžinti ir visus jos priedus bei originalią pakuotę.
Jei norite atšaukti užsakymą ar grąžinti jo dalį, tai galite padaryti nemokamai su sąlyga, kad laikotės tolesnių instrukcijų; žr. „Grąžinimas“.
*Didesni užsakymai – tai užsakymai, kai užsakomas didelis prekių kiekis ir (ar) prekės pritaikytos individualiems poreikiams. Didesniu kiekiu yra laikoma daugiau, nei 10 vnt. prekių arba prekės, kurių vertė yra lygi arba viršija € 1500.00 sumą be PVM.
** Pagal konkrečius matmenis pagamintų gaminių pavyzdys – kilimai.



Prekių grąžinimas

Grąžindami prekę atminkite, kad prisiimate riziką, jog gaminys bus sugadintas siunčiant jį mums. Įsitikinkite, kad gaminys originalioje pakuotėje yra gerai supakuotas. Grąžinant prekę rekomenduojame naudoti gabenimo konteinerį, papildomai apsaugosiantį gaminį. Reikia grąžinti visos komplektacijos prekes, t. y. reikia grąžinti visus priedus, instrukcijas ir t. t.


Kaip grąžinti prekes?

Susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi, kad gautumėte grąžinimo etiketę. Tolesni nurodymai, kaip elgtis, atsiunčiami su grąžinimo etikete. Jei gyvenate netoli Vilniaus, kur yra mūsų centrinis sandėlis, ten galite grąžinti gaminį nuo 8.30 iki 16.30 val. darbo dienomis. AJ Produktai neišpirks siuntų, pristatomų pagal COD (apmokėjimas pristačius) sąlygas.



Garantija ir skundai


AJ Produktai siekia, kad rinkdamiesi produktą pas mus, jaustumėtės saugiai. Daugumai savo asortimento produktų siūlome mažiausiai 7 metų garantiją. Kai gamintojas suteikia ilgesnę, iki 30 metų garantiją, mes, žinoma, Jums siūlome tokią pačią garantiją. Kalbant apie greitai sunaudojamus reikmenis, tokius kaip rašomųjų lentų rašikliai, lipnioji juosta ir popieriaus pakuotės, laikomės gamintojo garantijos, kuri paprastai yra trumpesnė nei 1 metai. Vartotojai turi įstatymų nustatytą teisę pateikti skundą (teisę pasinaudoti garantija), remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis, per 2 metus nuo to laiko, kai vartotojas gavo produktą, nebent garantija ar panašus įsipareigojimas suponuoja ilgesnį terminą.

Jei norite pateikti skundą dėl prekės, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriaus specialistais, el. paštu: info@ajproduktai.lt, telefonu: +370 5 278 59 80

Garantijos sąlygos

Garantija taikoma nuo pradinės produkto pirkimo datos. Kad būtų taikoma garantija, turi būti pateiktas pirkimo kvitas ar kitas pirkimą įrodantis dokumentas. Garantija taikoma gedimams ir gamybos defektams, atsirandantiems garantijos laikotarpiu. Garantija netaikoma produktams, kurie buvo laikomi ar sumontuoti neteisingai, naudojami netinkamu ar neteisingu būdu, kuriems atlikta išvaizdos / funkcijos pakeitimų ar kurie buvo valomi netinkamu valymo būdu ar netinkamomis valymo priemonėmis. Garantija paprastai netaikoma nusidėvėjimui, įbrėžimams, žymėms ar pažeidimams, atsiradusiems dėl smūgių ar nelaimingo atsitikimo. Garantija netaikoma, jei produktas buvo padėtas lauke ar drėgnoje aplinkoje. Daugiau informacijos galima rasti garantijos sąlygose ir kiekvieno produkto aprašyme.

Garantijos nustatymas

Jei norite pateikti skundą dėl savo produkto, prašome su mumis susisiekti kaip galima greičiau. AJ Produktai ištiria produktą ir nustato, ar defektui taikoma garantija. Jei garantija taikoma, AJ Produktai imsis vieno ar kelių žemiau nurodytų veiksmų, priklausomai nuo to, ar atstovaujate įmonei, ar esate vartotojas.

Įmonių teisė pateikti skundą

AJ produktai gali Jūsų pasirinkimu pataisyti produktą su defektais, sumažinti kainą, pakeisti jį panašia ar lygiaverte preke arba atšaukti pirkimą (Jūs atgaunate pirkimo kainą, o AJ produktai atgauna produktą), kai produkto su defektais pardavimas sudaro esminį sutarties pažeidimą. AJ Produktai yra atsakinga už išlaidas, susijusias su produkto remontu ar pakeitimu, pavyzdžiui, bet kokias siuntimo išlaidas. Jei AJ Produktai produkto nebeparduoda, AJ Produktai pasiūlo tinkamą pakaitinį produktą. Kas yra tinkamas pakaitinis produktas, nusprendžia AJ Produktai.

Vartotojų teisė pateikti skundą

Vartotojų atliekami pirkimai yra tuomet, kai prekybininkas parduoda prekes fiziniam asmeniui, kuris perka ne verslo tikslais. Jei esate vartotojas, AJ Produktai laikosi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, kas, be kita ko, reiškia, kad AJ Produktai, Jūsų pasirinkimu, gali pataisyti produktą su defektais, pakeisti jį panašia ar lygiaverte preke, sumokėti kainos sumažinimą arba atšaukti pirkimą (Jūs atgaunate pirkimo kainą, o AJ Produktai atgauna produktą), kai produkto su defektais pardavimas sudaro esminį sutarties pažeidimą. AJ Produktai yra atsakinga už išlaidas, susijusias su produkto remontu ar pakeitimu, pavyzdžiui, bet kokias siuntimo išlaidas. Jei AJ Produktai produkto nebeparduoda, AJ Produktai pasiūlo tinkamą pakaitinį produktą. Kas yra tinkamas pakaitinis produktas, nusprendžia AJ Produktai. Daugiau apie savo, kaip vartotojo, teisę pateikti skundą skaitykite https://www.vvtat.lt.