Boozt investuoja į ergonomiką ir džiaugsmą darbe

Boozt investuoja į ergonomiką ir džiaugsmą darbe

Boozt elektroninės prekybos įmonė, kuri kasdien tiekia mados prekes savo klientams, didelį dėmesį skiria savo darbuotojams. Siekiant pagerinti ergonomiką ir darbo procesą, reikėjo atlikti keletą pakeitimų jų dideliame sandėlyje, esančiame Angelholme, Švedijoje. Bendradarbiaujant su mūsų sandėlio optimizavimo ekspertais, prasidėjo teigiamas transformacijos procesas.

Robotai, slankiojantys lubų bėgiais, sukelia įspūdingą šnarėjimą, nes Boozt sandėlis yra itin modernus. Nors prekių paėmimas automatizuotas, vis dar yra keletas svarbių užduočių, kuriose reikalinga žmogaus pagalba. Atvykstančios prekės turi būti užregistruotos, o visos užsakytos prekės supakuojamos darbuotojų pagalba.

Puiki darbo diena darbe kiekvieną dieną

Darbo aplinkos tobulinimas yra natūrali įmonės veiklos dalis. Boozt prioritetas – užtikrinti, kad jų darbuotojai būtų laimingi ir sveiki. Tai iš karto pastebima apsilankius sandėlyje, kur teigiama atmosfera tarp darbuotojų užtikrina, kad klientai gautų savo užsakymus kruopščiai supakuotose pakuotėse.

Įmonė nuolat dirba siekdama įgyvendinti teigiamas permainas. Siekiant palengvinti pakavimo ir prekių gavimo procesus, jie pasitelkė mūsų projektų pardavimų komandą. Tikslas buvo sumažinti nereikalingą kūno įtampą ir nepatogius judesius, taip pagerinant darbo eigą.

„Boozt EHS komanda, kuri dirba įvairiuose tobulinimo projektuose, įtraukė mus į savo iššūkius“, – sako Magnus Andersson, AJ Produktai projektų pardavimų atstovas. „Labai įdomu būti šios kelionės dalimi ir padėti Boozt sukurti geresnę darbo aplinką savo darbuotojams. Remdamiesi greitai nupieštu eskizu, pagrįstu jų poreikiais, sukūrėme unikalias darbo vietas.“

Pagerinta ergonomika su naujais pakavimo stalais

Svarbu, kad darbo stalai būtų reguliuojami pagal kiekvieno darbuotojo ūgį. Reguliuojami stalai sumažina pasikartojančių traumų riziką. Įdiegus elektrinius stalus, kuriuos galima pakelti ir nuleisti paspaudus mygtuką, dabar lengvai reguliuojamas jų aukštis. Kai reguliavimas yra paprastas, funkcija naudojama dažniau, o ergonomika pagerėja.

Kitas klausimas, kurį reikėjo spręsti, buvo patogesnė prieiga prie pakavimo medžiagų. Nereikalingi sukinėjimosi veiksmai daro įtampą kūnui, todėl tokių judesių reikėtų vengti. Magnus pristatė pakavimo stalų priedus, tokius kaip lentynos, kurios juda kartu su stalu, kai jis yra reguliuojamas. Tokiu būdu pakavimo medžiagos yra lengvai ir patogiai pasiekiamos.

Labiausiai džiaugiuosi, kad galiu pritaikyti stalą pagal savo ūgį, taip išvengiant nugaros ir pečių skausmų
Cecillia Lundberg, Boozt sandėlio darbuotoja

Prekių priėmimo skyriaus darbuotojai susidūrė su sunkumais efektyviai dirbti erdvėje išpakavus prekes, nes pasitaikydavo atvejų, jog prekės nukrisdavo ant grindų. Ši problema buvo išspręsta pakeitus darbo stalus į modelius, kurių paviršiai buvo didesni ir su plačiu galiniu kraštu. Šios darbo vietos yra reguliuojamos elektra, kurios užtikrina optimalią ergonomiką.

Laiko taupymas su pakavimo vežimėliais ir stalais su ratukais

Siekiant palengvinti pakavimo medžiagų papildymą darbo vietose, buvo pasirinkti pakavimo vežimėliai. Jie leidžia darbuotojams lengvai ir patogiai paimti reikalingas pakavimo medžiagas. Be to, vežimėliuose yra lentyna sulankstytoms dėžėms laikyti. Be to, kad yra taupomas laikas, darbuotojai turi galimybę laikyti didesnes pakuotes pakavimo vežimėliuose, taip atlaisvindami erdvę pakavimo zonose.

Magnus taip pat pasiūlė stalus su ratukais, kurie leidžia darbuotojams judėti po patalpą su įranga, pvz., kompiuteriais ir rankiniais skaitytuvais. Lankstumas dirbti mini biure bet kurioje sandėlio vietoje yra patogus ir taupantis laiką būdas.

Didesnis pasitenkinimas darbu ir didesnis produktyvumas

Supaprastinus darbo procesus, darbas akivaizdžiai tampa malonesnis. Naujose darbo vietose dažnai naudojamos medžiagos yra lengvai pasiekiamos. Viskas turi savo vietą, ir laikas nėra švaistomas paieškoms. Svarbu pašalinti bereikalingą laiko švaistymą reikalingų daiktų paieškoms, nes visą tai ilgainiui gali užimti ir visą darbo dieną.

Pastebime, kad našumas padidėjo, o darbų srautas pagerėjo. Dėl pritaikytų darbo vietų pakavimas dabar vyksta greičiau ir efektyviau.
Frida Lindstrom, Boozt EHS koordinatorė

Boozt įgyvendino kelis pakeitimus, kurie padarė didelį skirtumą darbo procesuose. Užduotys dabar atliekamos sklandžiau ir sveikesniais būdais. Visa tai yra geras ergonomikos ir darbo efektyvumo derinys. Mažesnis nuovargis ir patogesnės darbo padėtys taip pat didina pasitenkinimą darbu – būtent to ir siekiame kartu su Boozt.

Puikus bendradarbiavimas siekiant geresnės darbo vietos

„Magnus buvo dėmesingas, lankstus ir kruopštus renkant sprendimus, atsižvelgiant į Boozt poreikius ir reikalavimus. Esame labai patenkinti profesionaliu požiūriu ir aukšta kokybe. Iškilus nenumatytiems klausimams ar iššūkiams, AJ greitai reaguodavo, ką mes labai vertiname. Todėl esame linkę tęsti bendradarbiavimą su AJ Produktai“, – sako Tilda Herbst iš Boozt.

Buvo malonu padėti tokiai įmonei kaip Boozt, kuri aiškiai nori sukurti geresnes darbo sąlygas savo darbuotojams.
Magnus Andersson, Pramonės kategorijos projektų pardavimų atstovas, AJ Produktai