Geri aktyvių mokyklinių baldų testavimo rezultatai

Mes visą laiką pabrėžiame, kad mokiniai turi turėti galimybę keisti sėdėjimo padėtį ir palaikyti aktyvumą mokymosi metu tam, kad gebėtų ilgiau išlaikyti dėmesio koncentraciją. Tačiau, ką apie tai gali pasakyti patys mokiniai? Siekdami gauti reikalingus atsakymus, keliems mokiniams leidome išbandyti mūsų aktyvius mokyklinius baldus, kelias savaites. Štai šio testavimo rezultatai.
Geri aktyvių mokyklinių baldų testavimo rezultatai

Mūsų aktyvių mokyklinių baldų naudos įrodymas

Haylie Ygreus bei Viggo Klasson - Vesterhavsskolan mokyklos mokiniai, kurie bandė mūsų aktyvius mokyklinius baldus beveik mėnesį laiko. Pagrindinis tikslas buvo išsiaiškinti, ar mokantis naudojant reguliuojamo aukščio mokyklinį stalą, balansinę kėdę, treniruoklį - dviratį bei universalią mokyklinę kėdę, lengviau išlaikyti dėmesio koncentraciją, nei mokantis naudojant standartinius mokyklinius baldus. Bandymas buvo atliekamas mokytojo Andreas Stenslund vedamose fizikos bei matematikos pamokose. Tai mums leido gauti ir dar vieną nuomonę apie rezultatus.

Mokinė prie reguliuojamo aukščio mokyklinio stalo
Galiu užtikrintai teigti, kad sutelkti dėmesį yra žymiai lengviau.
Haylie Ygreus
Kokia Jūsų nuomonė apie aktyvius mokyklinius baldus?  
Haylie: Manau, kad mokantis naudojant šiuos baldus, dėmesio koncentracija kardinaliai skiriasi. Sėdint ar standartinės mokyklinės kėdės labai greitai pasijaučia diskomfrotas apie kurį pradedi visą laiką galvoti. Naudojant naujas kėdes - apie nepatogumą nepagalvojau nė karto, todėl galėjau visą dėmesį sutelkti į užsiėmimus.
Viggo: Man patiko, kad stalą buvo galima labai lengvai reguliuoti.
 
Koks didžiausias skirtumas? 
H: Sėdint ant senųjų kėdžių, ilgainiui tapdavau apsnūdęs, o naudojant naujas kėdes - visą laiką judu ir esu aktyvus.
V: Jaučiausi labiau susikaupęs ir nepavargęs.
 
Kas labiausiai patiko naujuosiuose balduose? 
H: Man labiausiai patiko tai, kad aš galėjau keisti savo padėtį, kada tik panorėjęs.
V: Man tai labiausiai patiko, kad galėjau mokytis stovėdamas ir tam nereikėjo jokių papildomų pastangų.
 
Norėtumėt aktyvius mokyklinius baldus naudoti visų pamokų metu, viską laiką? 
H: Taip. Manau tokiu atveju, klasėje, pamokų metu, būtų žymiai ramiau. Visi būtų susikoncentravę į savo užduotis.
Asmuo priešais foto objektyvą

Andreas Stenslund, mokytojas:

Ką galite pasakyti apie standartinę mokinių dėmesio koncentraciją?
Ji labai skiriasi. Kai kurie mokiniai gali išlikti susikaupę visų pamokų metu, tačiau kiti - vos 15 minučių. Ir žinoma, daugumai žmonių yra sunkiau susikaupti po pietų.

Ar baldai daro įtaką patogiam mokymuisi?
Panašu, kad taip. Net ir sąlyginai neilgo testavimo metu, akivaizdžiai pasimatė, kad galimybė keisti padėtį turi didelę reikšmę, ypatingai tiems mokiniams, kuriems dėmesio koncentracija išlaikyti būdavo sunkiau. Galimybė atsistoti  ir mokytis stovint mokiniams buvo itin svarbi.

Ar manote, kad visiems mokiniams turėtų būti suteikta galimybė išbandyti aktyvų mokymąsį?
Taip, be abejo. Kuomet mokomąsi matematikos individualiai ar poromis, nėra jokio poreikio tą daryti tik sėdint vienoje vietoje. Manau, kad galimybė keisti tiek mokimosi padėtį, tiek vietą yra svarbi.

Ar aktyvaus darbo baldai pagerino mokimosi procesą?
Kalbant konkrečiai apie Haylie ir Viggo - tikrai taip. Pavyzdžiui: jie naudojo aktyvius baldus matematikos kontrolinių metu ir buvo akivaizdu, kad jiems tai patiko, nes jie gebėjo išlikti susikaupę. Likusi klasės dalis taip pat išreiškė norą išbandyti šiuos mokyklinius baldus, todėl, manau, mes pratęsime šį eksperimentą. Aš labai patenkintas rezultatais!

Naujienos ir ypatingi pasiūlymai tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!

Norite būti informuoti apie ypatingus pasiūlymus ir darbo vietas tobulinančius produktus? Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį!
Prašome palaukti...
*Spausdami Prenumeruoti, Jūs sutinkate su mūsų Privatumo politika.