Patarimai, kaip sukurti optimalią tvarką biure
Išmanūs daiktų saugojimo sprendimai bei baldai leidžia sukurti optimalią tvarką ir dideliuose ofisuose, ir mažuose biuruose, ir darbo vietose - namuose. Maža to, jau sukūrus optimalų daiktų saugojimo sprendimą, žymiai lengviau palaikyti tvarką. Dokumentų dėklai, spaudos ir žurnalų stovai, stalo organaizeriai - visi šie priedai leidžia atsikratyti betvarkės ant darbo stalo. Skaitykite patarimus - sužinokite kaip sukurti maksimaliai tvakingą darbo vietą.
Pasirinkite tinkamus daiktų saugojimo baldus
Lentynos – puikus pasirinkimas tais atvejais, kada reikia susidėti dokumentų segtuvus taip, kad jie būtų lengvai pasiekiami. Biuro stelaže sudėti segtuvai būna puikiai matomi, juos lengva išimti iš konstrukcijos. Galima rinktis stelažus su reguliuojamo aukščio lentynomis, kurios leidžia konstrukciją pritaikyti saugomų daiktų dydžiui.Spintos – leidžia sukurti uždarą daiktų saugojimo sprendimą ir nuo pašalinių akių paslėpti daiktus, kurių nenorite, kad matytų kiti. Jei spintoje saugosite svarbius dokumentus ar vertybes – rinkitės biuro spintos ar spintelės modelį su užraktu.
Stalčių spintelės – idealiai tinka nedidelių daiktų ir dokumentų saugojimui. Pastatykite stalčių spintelę po biuro stalu arba rinkitės aukštesnį modulį, kuris atliks priestalio funkciją. Mobilias stalčių spinteles patogu perstumti į kitą vietą.
Stalčių komodos – klasika. Tai stilingas, labai praktiškas ir patalpą puošiantis biuro baldas. Didelis kiekis stalčių leidžia naudotojui sukurti patogų ir optimalų daiktų rūšiavimo ir saugojimo prendimą. Naudojant etikečių laikiklius bei etiketes – visada žinokite, kur, kas, kuriame stalčiuje sudėta.
Rinkitės praktiškus daiktų saugojimo sprendimus
Kruopščiai apgalvokite, kur tiksliai turi būti saugomi tam tikri daiktai ir kaip viskas turėtų būti organizuota. Daiktai ir darbo priemonės, kurie yra naudojami dažniausiai – privalo būti sudėti lengvai ir greitai pasiekiamose vietose. Be to, verta surūšiuoti ir kartu sudėti susijusius daiktus – taip rasite tai, ko ieškote labai greitai.Rūšiavimo skyreliai gali būti naudojami daugeliui daiktų, pavyzdiui: laiškams, siuntoms, atspausdintiems dokumetams, biuro aksesuarams ir net, kaip papildomas darbo paviršius.
Saugojimo dėžės – idealiai tinka daiktams, kurie nėra naudojami kasdien. Vienos spalvos dėžės sukuria stilingą ir labai tvarkingą daiktų saugojimo sprendimą. Sustatykite dėžes stelaže ir sužymėkite turinį.
Žurnalų, bukletų stovai leidžia tvarkingai sudėti bei laikyti ne tik žurnalus, bet ir laikraščius, reklaminę spaudą, brošiūras ir pan.. Tokiame stove sudėti spausdinti leidiniai atrodo žymiai tvarkingiau, nei išmėtyti ant stalo.
Etikečių spausdintuvas patogus įrankis greitai ir aiškiai sužymėti saugojimo dėžes, segtuvus, skyrelius, stalčius ar bet kokią kitą daiktų saugojimo vietą.
Aplankų spintos, kartotekų spintos yra skirtos itin dideliems popierinių dokumentų kiekiams. Dokumentai sudedami į specialiai šiai spintai pritaikytus aplankus, o aplankai pakabinami spintos stalčiuose. Taip ne tik sutaupoma daug vietos, bet ir sukuriamas labai aiškus ir patogus dokumentų saugojimo sprendimas.
Palaikytkite tvarką ant darbo stalo
Stalo pertvaros su sukabinimo skersiniu – ypatingai praktiškas darbo stalo priedas, kuris leidžia patraukti nuo stalviršio nenaudojamus daiktus, tačiau laikyti juos labai patogiai pasiekiamoje vietoje. Maža to, ant sukabinimo skersinio galima pakabinti ir šviestuvą ar papildomą lentyną.Paslėpkite kabelius ir laidus, sudėkite juos į po stalviršiu montuojamą laidų ir kabelių laikiklį. Nuolatos naudojant įrangos įkrovimo laidus, priklijuojami laikikliai laidams – idealus priedas, kurį galima tvirtinti bet kurioje Jums patogioje vietoje.
Biuro stalui skirti, po stalviršiu montuojami stalčiai – tai ypatingai daug vietos taupantis sprendimas. Stalčiuose galima susdėti visas smulkias darbo priemones ir aksesuarus.
Skyreliai dokumentams leis tvarkingai susidėti ir išrūšiuoti dokumentus, laiškus ir pan.
Stalo organizatorius – praktiškas darbo stalo aksesuaras su keliais skyriais, kuris leidžia tvarkingai ir patogiai susidėti rašiklius, užrašų lapelius bei kitas darbo priemones
Kaip įrengti tvarkingą darbo vietą? Patarimai.
Tvarkos rutina
Jei viena biuro patalpa dalinatės keliese, būtų labai naudinga susikurti ir laikytis rutinos, kuri leistų palaikyti optimalią tvarką. Susitarkite tarpusavyje, kur ir kokie daiktai turi būti laikomi – taip sutaupysite laiko ne tik ieškodami daiktų, bet ir tvarkydamiesi. Veikiant išvien, išvengti netvarkos biure – žymiai lengviau.Išsirinkite vieną datą per metus (mažiausiai), ją paskelbkite tvarkymosi diena. Tvarkymosi dienos metu, Jūs, kartu su kolegomis, ne tik susitvarkysite darbo aplinką, bet galėsite ją pertvarkyti pagal savo pageidavimus.
Suformuokite įprotį visuomet padėtį daiktus į tą vietą, iš kurios tie daiktai buvo paimti. Dažniausia ir pati pagrindinė netvarkos priežastis – ne savo vietose sudėti daiktai. Geri įpročiai yra itin svarbūs bendrai tvarkai biure.
Susitvarkykite savo asmeninę darbo vietą. Betvarkė ant darbo stalo tikrai nedidina Jūsų darbo vietos jaukumo bei nekuria gero pirmo įspūdžio biuro svečiams.
Kokia biuro lentyna tiktų būtent Jums?